Forum aFear

Opis forum


#1 2009-09-07 20:21:33

lukas697

lider grupy A

Zarejestrowany: 2009-08-27
Posty: 10
Punktów :   

PLANOWANE NOWOSCI W IKARIAM

Planowane nowościNastępujące zmiany zostały zaplanowane do zaimplementowania w grze, jednak są jeszcze w trakcie tworzenia. Jednak da to Wam mały przegląd tego, czego możecie się spodziewać. Każda z nowinek będzie wprowadzana krok po kroku.


* Piractwo
Będzie możliwe wysyłanie floty bukanierów, w celu zaatakowania floty handlowej innych graczy, w trakcie jej trwania oraz ochrona własnych transportów swoimi statkami wojennymi.
Dla tych morskich bitew zaimplementujemy nowe zasady grabieży surowców, które zostaną zastosowane w późniejszym terminie także dla jednostek naziemnych.
Floty handlowe, które wpłyną w blokadę portu, także będą brały udział w walce i będą mogły utracić swój ładunek. W bitwie morskiej, surowce mogą wylądować na dnie morza, zagubić się lub zostać zabrane na najbliższe nabrzeże.


Dzięki temu chcemy osiągnąć:
- Dla nowych graczy łatwiejszą "wojnę ekonomiczną", bez skomplikowanych blokad / militarnych manewrów.
- Transporty bez eskorty staną się niebezpieczne. Samowystarczalność także wymaga kosztów, w końcu większych niż zakup na bazarze, gdzie to handlowiec sam musi zadbać o bezpieczeństwo dóbr, które chce sprzedać.
Aktualnie handlowcy i statki transportowe są zbyt bezpieczne.
- Więcej morskich bitew -> dzięki wysokim kosztom utrzymania dla obu stron, mniej złota na świecie -> z powodu kosztów siarki w budowie statków - większe jej zużycie ->
-> zatem oczekujemy małej deflacji i zmniejszenie cen surowców na rynku, podczas gdy cena siarki powinna nieco wzrosnąć w porównaniu do pozostałych dóbr luksusowych.
- Więcej materiałów może wypaść z gry, poprzez utratę surowców na morzu.

* Przebudowa systemu surowców

Planowanych jest 8 nowych budynków, które będą miały wpływ na produkcję surowców i ich koszt na kolonii. Z powodu kompletnego przebudowania uwarunkowań balansu gry, jest to i tak potrzebne, więc obie sprawy zostaną przeprowadzone w tym samym czasie.
Budynki będą droższe. Z tym, szybkość budowy budynków w porównaniu z kosztem zostanie zmieniona. Szybsza budowa budynku z wyższymi kosztami. Pojawią się dłuższe 'fazy ochrony' surowców potrzebnych do następnego poziomu.
Ponadto, poprawimy kilka oszacowań, które zostały dokonane przed poprawą balansu gry.
(Poziom surowców na wyspach graczy, na każdym poziomie został oszacowany, ale ma wpływ na wszystkie funkcje kosztów w grze, teraz możemy bilansować je przy pomocy rzeczywistych danych, które powinny mieć relatywnie silny efekt na organizację ceny.)
Dzięki temu chcemy osiągnąć:
- Poprzez zmianę relacji kosztów/czasu gra stanie się trudniejsza, grabieże, piractwo i obrona staną się ważniejsze.
Ta zmiana powinna spowodować wzrost wydatków militarnych i sprawić, że popyt na siarkę będzie wysoki.
(Do teraz ta relacja była dopasowywana bardzo dobrze w sposób naturalny, czyniąc grę niezbyt trudną dla przypadkowych graczy i nowych, prawie zawsze masz wystarczającą ilość surowców do budowy następnego budynku.)
Z tego powodu, potrzeba rabowania lub handlowania miała mniejsze znaczenie. W tym samem czasie potrzeba obrony nie była zbyt wysoka ponieważ nie kolidowała z niczym.
- Z powodu nowych budynków możemy usunąć koszty związane z marmurem na początku rozgrywki, im więcej budynków dodamy, marmur może zostać dodany w późniejszej fazie do gry (całkowite użycie marmuru przy budowach budynków pozostanie takie samo ale zostanie ono rozłożone na więcej możliwych opcji). To usuwa przewagę wysp z marmurem na początku gry.
- Czas trwania gry do czasu uzyskania całkowicie rozbudowanego imperium znacznie się wydłuży.
- Dodatkowe opcje budowy powinny otworzyć nowe ekscytujące strategiczne możliwości rozbudowy.

* Tutorial / Wioski barbarzyńców / Ochrona słabszego gracza

Chcemy zaimplementować tutorial, który krok po kroku pomoże nowym graczom zaznajomić się z grą. Będzie on zawierał wszystko, poczynając od przydziału robotników do pracy poprzez stworzenie wojsk.
Dla wszystkich nowych graczy (także tych, którzy pominęli tutorial) będzie dostępna wioska barbarzyńców (NPC - Non Player Character = Postać kierowana przez komputer), gdzie będzie można przećwiczyć ataki i bitwy w celu grabieży surowców dla lepszego startu, bez denerwowania innego gracza.
Wioska ta nie będzie wspólnym źródłem surowców, wszyscy gracze mają własną wioskę barbarzyńców z dopasowanym poziomem trudności i nagrodami ale wioska nie będzie dostępna przez cały czas.
Podczas tutorialu wioska barbarzyńców będzie wykorzystywana do przeprowadzania ataków i bitew.
Planujemy także zaimplementować ochronę słabszych graczy, aby ochraniać całkowicie nowych graczy, a także w późniejszym etapie karać za nieuczciwe i niesprawiedliwe ataki (musimy karać niezależnie od ilości punktów, na przykład nie karać za groźby ataków w celu rozbudowy surowców).
Dzięki temu chcemy osiągnąć:
- Łatwiejsze wprowadzenie do gry
- Miły efekt uboczny: Będziemy mogli zwiększyć koszty budynków początkowych dzięki wiosce barbarzyńców jako zwykłego źródła surowców, dzięki czemu gracze nie byliby żółtodziobami przy zakładaniu następnej kolonii, a także trochę dóbr luksusowych zostanie przyznanych w dodatku do minimalnego bonusu w badaniach
Co chcemy z tym osiągnąć:
- Łatwiejsze wprowadzenie do gry
- Miły efekt zmian: będziemy mogli zwiększyć koszty początkowych budowli dzięki barbarzyńskiemu miasteczkowi jako dodatkowemu generatorowi bogactw, tak aby zasoby luksusowe nie były jedyną przesłanką przy lokalizacji nowej kolonii, i więcej zasobów luksusowych będzie produkowane dzięki minimalnemu bonusowi od badań, bez zapełniania magazynów gracza i będzie więcej dochodowych celów do ataku.

Offline

 
A zycie w stadzie daje nam nieograniczone mozliwosc.....

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.cinemacityplaza.pun.pl www.mrocznahistoria.pun.pl www.legendarnishinobi.pun.pl www.dbstory.pun.pl www.se-java.pun.pl